پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 16 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۲:۵۱:۱۵

مدیرعامل شركت نفت خزر خبر داد
امضا قریب الوقوع تفاهم نامه مطالعاتی در خزر با لوک اویل روسی

باشگاه خبری فراساحل: بزودی تفاهم نامه همکاری مشترک مطالعاتی در حوزه جنوبی دریای کاسپین با شرکت لوک اویل روسیه منعقد خواهد شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از روابط عمومي شركت نفت خزر، محسن دلاویز مدیرعامل شركت نفت خزر ضمن استقبال از سخنان دکتر لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص لزوم توجه به ظرفیتهای هیدروکربنی در دریای خزر و لزوم سرمایه گذاری در این منطقه اظهار داشت: برای استفاده از ظرفیت‌‌های موجود در دریای خزر، سخنان دکتر لاریجانی همسو و منطبق با راهبرد وزارت نفت در دریای خزر است. وی افزود: با توجه به بسترهاي ايجاد شده در شرکت نفت خزر و همچنين تجربيات و دانش بدست آمده توسط متخصصان این شرکت در حوزه آب عميق، بطور جدی در حال مذاکره با شرکت‌‌های توانمند بین المللی برای مشارکت و سرمایه گذاری در مطالعه، اکتشاف، توسعه و تولید نفت در درياي خزر هستیم و بزودی تفاهم نامه برای همکاری مشترک مطالعاتی در حوزه جنوبی دریای خزر با شرکت لوک اویل روسیه امضا خواهد شد.

دلاویز تصریح نمود: با توجه به ریسک بالا و پیچیدگی خاص سرمایه گذاری در دریای خزر ضروری است از همه ظرفیت‌‌های قانونی جهت نیل به این مهم استفاده شود و بر این اساس، آمادگی کامل داریم تا از ظرفیت بسیار بالای ریاست مجلس شورای اسلامی و کمیسیون انرژی مجلس بیشترین بهره و استفاده را بنماییم.  وي ضمن تاكيد بر اهميت درياي خزر به عنوان منبع سرشار از پتانسيل‌‌هاي هيدروكربني و نقش آن در فرايند تامين انرژي در آينده كشور اظهار داشت: امیدواریم با افزایش تعاملات بین المللی، منافع شرکت نفت خزر از طریق جذب سرمایه خارجی و انتقال تکنولوژی آب عمیق تامین گردد . مدير عامل شركت نفت خزر با بر شمردن فاكتورهايي همچون افزایش جمعیت جهان، افزایش تقاضای جهانی، کاهش ذخایر هیدروکربنی و پیشرفت و توسعه فناوری‌‌های جدید در زمینه اکتشاف و تولید از آب عمیق را از عوامل موثر در حركت كشورها به سمت بهره برداری از منابع هیدروکربنی آب عمیق دانست.



  کد خبر : 4003
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :